Doručení na adresu

    • Zásilky do 10 kg: 99 Kč
    • Zásilky od 10 kg: 149 Kč
    • U objednávek nad 3000 Kč je doprava Zdarma při zadání slevového kódu DOPRAVAZDARMA
  • Při doručování na adresu zvolíme nejvýhodnějšího dopravce (PPL, DPD, Zásilkovnu nebo Českou poštu). Při doručování je nutná Vaše přítomnost, nebo přítomnost Vašeho zmocněnce, na uvedené adrese. V případě nezastižení může být balíček uložen do Zásilkovny, Parcelshopu (PPL), Pickup Pointu (DPD) nebo na Českou poštu.
  • Doba dodání: 2 – 3 dny

Zásilkovna, doručení na pobočku

  • Zásilky pouze do 10 kg: 99 Kč
  • U objednávek nad 3000 Kč je doprava Zdarma při zadání slevového kódu DOPRAVAZDARMA
  • Doručení na vaši oblíbenou výdejnu
  • Doba dodání: 2– 3 dny

Jak vyberu pobočku Zásilkovny?

Výběr pobočky probíhá vždy až po dokončení objednávky. Prosíme, abyste vždy zkontrolovali, že jste pobočku vybrali.

 

Kdy mi zboží dorazí?

Každé zboží má u sebe označení, kde se nachází Skladem, Skladem u dodavatele nebo Na zakázku a za jak dlouho ho jsme schopni doručit. 

Pokud Vaše objednávka bude obsahovat toto zboží, bude rozdělena do více zásilek (maximálně do 3). Zboží bude vždy zkompletováno podle stavu, kde se nachází a odesláno, jakmile budeme mít všechny položky. To znamená, že zboží skladem odesíláme ihned. Zboží, které je skladem u dodavatele nebo na zakázku odešleme, jakmile nám všechno dorazí (objednávka může obsahovat více dodavatelů nebo výrobců, datum dodání bude vybrán podle nejpozdějšího předpokládaného data doručení).

Rozvržení zásilek a jejich pravděpodobné doručení naleznete v Košíku.

Kam bude moje objednávka doručena?

Při vytváření objednávky si budete moci vybrat mezi doručením na adresu nebo doručením na výdejní místo dle vašeho výběru (Zásilkovna). 

Jak mohu sledovat svoji objednávku?

V potvrzovacím e-mailu, který obdržíte po odeslání balíku z našeho skladu, naleznete číslo a odkaz na sledování zásilky, který se aktivuje do 24 hodin. Průběh doručení vaší objednávky můžete také najít v detailu objednávky, ve svém účtu v seznamu objednávek.

Co se stane v den doručení objednávky?

V den doručení vás přepravce kontaktuje, aby vás informoval o časovém rozmezí, ve kterém vám bude zásilka doručována. Pokud jste zvolili uložení na výdejní místo Zásilkovny, dopravce Vám zašle SMS, že je zásilka připravena k vyzvednutí.

Co se stane, když nebudu doma v době doručení?

Pokud v době prvního pokusu o doručení nebudete doma, bude váš balík uložen v nejbližším Parcel Shopu PPL nebo Zásilkovně. Poté vám přepravce pošle oznámení s informací o tom, kde si můžete zásilku vyzvednout. Váš balík bude uložen v daném Parcel Shopu po dobu 7 pracovních dnů.

Výdejní místa: