Výběr pobočky probíhá vždy až po dokončení objednávky. Prosíme, abyste vždy zkontrolovali, že jste pobočku vybrali.
Každé zboží má u sebe označení, kde se nachází Skladem, Skladem u dodavatele nebo Na zakázku a za jak dlouho ho jsme schopni doručit.
Pokud Vaše objednávka bude obsahovat toto zboží, bude rozdělena do více zásilek (maximálně do 3). Zboží bude vždy zkompletováno podle stavu, kde se nachází a odesláno, jakmile budeme mít všechny položky. To znamená, že zboží skladem odesíláme ihned. Zboží, které je skladem u dodavatele nebo na zakázku odešleme, jakmile nám všechno dorazí (objednávka může obsahovat více dodavatelů nebo výrobců, datum dodání bude vybrán podle nejpozdějšího předpokládaného data doručení).
Rozvržení zásilek a jejich pravděpodobné doručení naleznete v Košíku.
Při vytváření objednávky si budete moci vybrat mezi doručením na adresu nebo doručením na výdejní místo dle vašeho výběru (Zásilkovna).
V potvrzovacím e-mailu, který obdržíte po odeslání balíku z našeho skladu, naleznete číslo a odkaz na sledování zásilky, který se aktivuje do 24 hodin. Průběh doručení vaší objednávky můžete také najít v detailu objednávky, ve svém účtu v seznamu objednávek.
V den doručení vás přepravce kontaktuje, aby vás informoval o časovém rozmezí, ve kterém vám bude zásilka doručována. Pokud jste zvolili uložení na výdejní místo Zásilkovny, dopravce Vám zašle SMS, že je zásilka připravena k vyzvednutí.
Pokud v době prvního pokusu o doručení nebudete doma, bude váš balík uložen v nejbližším Parcel Shopu PPL nebo Zásilkovně. Poté vám přepravce pošle oznámení s informací o tom, kde si můžete zásilku vyzvednout. Váš balík bude uložen v daném Parcel Shopu po dobu 7 pracovních dnů.
Výdejní místa: